2018年1月28日 星期日

巴塞隆那 FC Barcelona 睇波揀位攻略

自問不是巴塞的忠實球迷,但既然一場來到,又碰巧星期日有主場賽事,於是決定湊湊熱鬧。

戲碼係巴塞對Alaves。聯賽得分榜上巴塞目前遙遙領先,Alaves 係榜尾球隊(結果先入波),所以票價都好相宜,山頂位39歐,不錯的位置49同59歐都有。

由於無乜睇波經驗,上網諗住刨下攻略點揀位,點知發現去魯營睇波的人多,但講揀位的甚少。最後得一個lonely planet 英文post,講少少揀位tips。

我今日都叫做走渾全場,決定撰文(加圖)講下巴塞睇波揀位攻略:

建議一:一定要揀北面。

因為主場球迷都坐係北面,載歌載舞,旗幟飄揚,氣氛超好

北面最低十行全部劃比巴塞fans(不公開發售),場波由頭到尾都好high 

建議二:買North Goal lower 2nd(59 歐)

個人認為最高既位置係North Goal lower 2nd。我買既飛59歐, row 8, seat 2,覺得揀直係全場最佳位置之一,首先佢離場近,但都唔會近得滯,其次係下左龍門後面,中間睇兩邊比較balanced。如果無North Goal lower 2nd,次好既位置係都係North Goal 但較高位置


我的視角

建議三:盡量揀Row 5到10

Row 10 或以下,頭頂都係無蓋,視野感覺好闊。而且感覺上比較近個場。但係如果揀row 1-5,又前得滯。相反Row 10或以上(row 10-29) 都有蓋,雖然望前面都係一樣,但頭頂多左d野,都係無咁舒服。

Row 10 正中的視角,又夠近,好正

建議四:揀正中或者Corner

一係揀正中,一係揀corner,千祈唔好㨂中間偏左或者偏右,因為視角會好唔balanced,側重左一邊。

一開始我揀正中有擔心過會唔會被龍門遮擋,事實證明人地個場設計好好,正中位完全無遮無擋。


Corner的視角

上一張同呢張既分別睇相睇唔出,但上一張係row 20 ,呢一張係 row 10,我個人覺得近少少個感覺強D


呢個係一百歐以上既球場兩邊側面,視角係睇兩面都比較清楚,有錢可以買呢D~

建議五:趁早買飛

我好好彩,兩日前上官網仍然買到飛,估計係淡季,加上戲碼不是特別吸引。不過今日都覺得入場坐滿8-9成。如果大家夏天旺季來,買飛一定要趁早。

希望大家睇波睇得開心。

沒有留言:

張貼留言