2018年3月23日 星期五

慣常的語氣

今日想同大家講一個美國簽證既故事,點樣做簽證做到要去book 個乒乓球室,同埋差D買埋花俾女朋友
話說美國駐香港領事館守衛森嚴,唔准人帶呢樣個樣入去,而其中一樣竟然係手提電腦。見到領住公事包一臉茫然的我,門口警衛叔叔以慣常的語氣說:「去對面體育館用locker 啦!」
過到體育館,見到我一手簽證材料的簽場姐姐,以慣常的語氣跟我說:「借locker 呀?要訂個場先。訂個壁球場啦。」
我去到訂場處,妹妹放低手機,以慣常的語氣說:「Book左場過去登記拎locker鎖匙。」妹妹成個樣就似租locker多過租場,我諗康文署都無諗過原來可以咁樣generate額外收入。
返到領事館,職員不接受我那兩年前的照片,要我再影。咁好啦,領事館都醒,係入面有部即影即有相機。不過可惜唔夠醒,裏面只能用現金,仲要收$50。我拎住張$100蚊問職員姐姐邊度可以換,佢以慣常的語氣說:「去對面花店啦。」
花店的李阿姨笑面迎人幫我換錢,然後以慣常的語氣說:「順便攞張卡片,我地全球都送。」「全球都送咁犀利?北京得唔得?我女朋友係個度。」「梗係得啦。朝早落單晏晝到!」李阿姨最後不忘提醒送花不一定要等到生日,平日送更有surprise。
一個美國領事館,造就了一些慣常的語氣。

沒有留言:

張貼留言