2023年4月20日 星期四

如果係的士漏低野,應該點做?的士失物實用帖(含淚經驗分享)

TL;DR 如果係香港的士遺失物品,有車牌號碼,最有用的是去警局,讓警局找到車主號碼,打電話找司機。

重點:是否記得車牌號碼?

如果是,去警局找的士車主號碼聯絡。

如果沒有車牌號碼,那麼可以找馬路的士廣播:致電「馬路的事不容有失」24小時熱線 1872920

故事正文(真人真事):今晚由上海返香港,一路驚喜處處。先是以為是飛虹橋,原來是浦東,就搭了80公里的士飛奔機場;再是在機場安檢偶遇中學同學嚴蛋,排緊隊突然有人拍膊頭。以為今日已經夠多surprises,點知重頭戲係返香港之後,夜晚機場返屋企,我漏左銀包係的士後座。

平日小心翼翼基本上沒有漏過野既我,此次老貓燒鬚,跟司機有很大關係,但不多敍述。重點係我Google 有乜解決方案的時候,發現top search 是「的士聯合報失服務中心」,然後是馬路之友,跟住就係「點解的士失物九成搵唔返」,睇完涼左一截,但係整個page 1 都無「去警局報案」,which 如果你有車牌號碼,是最有效的方案(這是為什麼我搞完一輪深夜撰文的主要原因)

我click入「的士聯合報失服務中心」,心諗香港有咁既服務,幫乘客搵失物真係唔錯。後面先發現世界上沒有免費午餐,原來係有一個business model:

Mark 低晒資料之後,call 台姐姐話我地可以廣播,一次有18000部的士聽到,最低消費2次,850元;又或者5次,1680。

即係乘客落廣告,仲要係好貴既廣告。

係十萬火急的情況下,可能好多人都會俾錢,但係我無。

因為其實如果知道車牌號碼既話,有一個更好的辦法:去警局攞車主號碼。

入到警局,我話要報失,一位老油條的姐姐和一位新繫師姐接待我。新紮師姐好詳細地問我銀包有乜野,一樣樣記低。她用白紙寫低我既失物清單,記錄途中仲要唔記得左銀聯個聯點寫。當講到回鄉證時,她隨口問我記唔記得號碼,而我隨口就立即答到,她十分驚訝,露出了稚氣十足的笑容。

搞左一輪,佢地俾左報失證明我。But that’s not what I wanted。

老油條:「你可以返屋企等消息。」

我:「可否幫我找一下車主的電話號碼?」

老油條:「好多時車主都係車行,未必搵到司機。現在很夜了(當時係凌晨1230),我們明天早上才嘗試聯絡吧。」

一副唔係好想do既客氣嘴臉。

我:「我怕明天早上交更,找到機會更渺茫。」

老油條:「你等幾天吧。有人交到警局,我們會通知你。」

大部份人可能到呢一刻,就會被勸退。但我不。

我:「幾年前,我們來過這警局,亦是遺留東西在的士上。當時的officer 就幫我們找到車主的號碼。你可以幫我現在試試看嗎?我不介意多等一會,就怕過了一晚更難搞。」

在我的鍥而不捨之下,老油條指示新紮師姐係電腦上輸入車牌號碼搵電話。未幾,新紮師姐再次露出稚氣十足的笑容,在白紙上疾書,那刻我就知道,她找到了。

打了電話,司機接通,銀包仍在,完壁歸趙。

重點:警察系統有的士車主聯絡方式,而警察如果沒有主動offer幫你搵車主,你要push,唔好妥協,失物越早搵,搵到機會越高

沒有留言:

張貼留言